neděle 3. června 2012

Bonbonárnictví


sacharidový zen: jak omládnout a přibrat o 25 let a kilo


Jestli vám někdy bylo pět, často jste si přistavovali židli ve snaze dosáhnout na mamčinu nugetu v horní poličce špajzu nebo měli chronicky rozežrané horní patro od lízání Vitacitu, asi mě pochopíte. A to nejsem moc na čokoládu a obligátní sladké dezerty, o mnoho radši si dám octové chipsy nebo sojový řízek s hořčicí. Jakmile ale vidím žoužel cukru nadupanou dvaceti éčkama s amoniakem k dosažení odstínu "neonová žluť", prostě se regresí vyřadím z provozu a sliním, dokud to nedostanu.

A takhle jsem vlastně přišla i do Candy store kousek od Štěpánské. Svým běžným tempem závodního chrta jsem se hnala kolem výlohy a za pět vteřin zacouvala. A vybírala.  Personál tvoří učesaní hoši, kteří jsou tak usměvaví, voňaví a měkkoučtí, jakoby dnes začali podnikat už i marshmallows. 

U lednice s pitím jsem se opravdu zapotila, než jsem si vybrala tři favourite kousky: root beer, vanilkovou colu a A&W šlehačkovou limonádu. A po letmé prohlídce zbývajících produktů, jako jsou strawberry syrupy, borůvkové muffiny nebo lavory burákového másla tak nějak poděkujete pánu bohu za sójové tyčinky a hnusný kakaový figurky z rostlinnýho tuku v akci, protože je vám jasné, že v Americe byste svoji váhu nedali, pokud jste slaboši jako já a necháte se nachytat ještě před desátou večer na vnitřní rozhovory "Co si rychle skočit do večerky, dokud mají otevříno. Však si vlastně nemusíš nic kupovat nic nezdravého, mají tam i banány a jogurt...Zavírají za 5 minut! Když vezmeš schody po dvou, stihneš to!"





2 komentáře:

  1. což vitacit, ale byl kiwi asi vitacit v takovym malinkym pytlíčku, ten jsem milovala :-)
    asi budu muset do města na čokoládový pralinky a ani nevim jestli z toho mam radost :-/

    OdpovědětVymazat
  2. pamatuju! na pralinky mě moc neužije, ale když mě semtam přepadnou detinský chutě, tak si koupím takovej ten sladkej metrovej káblík posypanej krystalizovanou kyselinou...zážitek je to velice podobný:)

    OdpovědětVymazat