středa 26. dubna 2017

Dárky co chceš: Čičman slaví čtvrtiny

Přijde mi, že si opravdu poctivě a do detailu pamatuju tak půlku doby, co Čičman máme. Takže pocitově by měla mít příští týden druhé narozeniny (a zbytek jsem vytěsnila do nějakého black boxu v zadní komůrce levé hemisféry – krabice s jejím jménem a v ní měsíce nevyspání, strachu, nemocí a výbuchů vzteku, kdy klečela na chodníku před domem a mlátila hlavou do asfaltu.) 

Podle rodného listu budou Čičman příští středu čtyři roky. Vloni jsem na začátku května přemýšlela, jak bude Čičman asi velká, vzdělaná, velkorysá a empatická až jí budou čtyři a skončí temné období 0 - 3. Rozhodně je větší. A úplně jiná, než jsem myslela. Takže pro případ, že bych za rok řešila zase nějakou amnézii, tady je kompletní wish-list toho, co by si čtyřletá Čičman přála k narozeninám, protože to vydá za kompletní psychologický profil:

  • Modrý lak na nehty
  • Zajít na matriku a přejmenovat Čičman na Eduarda, "protože by se mi líbilo, kdybyste mi říkali Edíku"
  • Zlaté boty se zlatýma tkaničkama
  • Zapichovátko do koktejlu se střapečkem, které se zlomilo, když se o něj masili s Pižmurem
  • Mimino. Umělý.
  • Mimino. Živý. („To není spjavedlivý, že už nechcete miminko. Žmul taky dostal mě, když byl malej!“
  • Diamant
  • Obrovský čokoládový dort, ze kterého dá ochutnat všem kromě Žmurovi za to zlomený koktejlový zapichovátko
  • Stát se jednorožcem (jednorožcem Edíkem s modře nalakovanými kopýtky ve zlatých botech)
  • Chodit s Matyášem ze školky
  • (Aby Jiřík žárlil)
  • Interiérové barvy a třpytky, aby si mohla vymalovat půlku pokoje podle vlastního návrhu
  • Dlouhé vlasy ("Neš-ná-ším svoje vlasy!")
  • Aby nikdy neumřeli všechny babičky a dědové
  • Aby umšela Saša za to, že chodí s Jižíkem!
Ten jednorožec mě dojal, měla jsem to totiž stejně. (S vlasama doteď. Jen ten Edík mě v dětství fakt minul).

Věková geneze jednorožčích přání:





25 komentářů:

  1. Boty. Včera objednal L Bibině boty z Geoxu. Růžový. Svítící. Přestávám mít chuť ji kamkoli doprovázet. Aspoň že mimino po mně nikdo nechce - obě moje děti jsou takoví sobečci a individualisti, že jim stávající sourozenec přebohatě stačí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mimino. Živý. („To není spjavedlivý, že už nechcete miminko. Žmul taky dostal mě, když byl malej!“ - tak za tohle má bod! Hezké narozky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně si to za takovou pěknou prosbu zaslouží splnit!
      Milan

      Vymazat
  3. Mimino. Živý...
    Když jsem nad ránem 27.4.2016 řekl naší nejstarší, že má sestřičku, rozzářila se jako sluníčko, skočila ke mně do postele, objala mně a jako třešničku na dort projevené radosti dodala "Tak teď ještě brášku pro Matouše."
    Ten nesobecký postoj mne dojal k slzám, nebudu ti lhát...

    OdpovědětVymazat
  4. Quanti: Svítící by byly samozřejmě nej, ale ty díkybohu nikdo ve školce nemá. Zlaté střevíčky jsou totiž přímá inspirace od ruské spolužačky:)

    prezi: No někdy bych chtěla vidět, jak dlouho by jí to mimino vydrželo... předpokládám, že by to dopadlo stejně jako s "mojčátkem, o ktelé se budu stalat jenom já sama" (po týdnu šupky do babyboxu).

    Galahad: Tak to všechno nejlepší i u vás! Ty první narozeniny jsou krásné v tom, že můžete naposled koupit dárky, které se líbí vám.
    P.S. Napiš mi na sebe prosím kontakt na upsice@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, u nás byla touha po svítících ze stejného zdroje (teda nevím jestli to byla ruská holčička, ale vyloučené to není :D)

      babybox na morčata, to existuje?

      Vymazat
    2. U nás jsou ze školky i větší hnusy - třeba s tím, aby někdo umšel (viz Saša). Nebo se palcují s Pižmurem, kdo s kým dneska ka/ neka. Ve školce, kam chodí holčička kamarádky, se zase proklíná a používá černá magie, tak ti nevím, co je lepší:)

      Vymazat
    3. Ta magie a proklínání, to je z Haryho Pottera (nevím, jak správně se to píše). Když se proti tomu Církev postavila, byli všichni "auf". Ale že se od té doby děti snaží posílat na jiné lidi prokletí a nenávist, to už nikdo vidět nechce.
      Milan

      Vymazat
    4. Psice: No děkujeme :-)
      Kontakt odletěl.

      Vymazat
    5. Milan: Za mého mládí se ale čarovalo taky, byť u nás šlo spíš o případy uhranutí. A taky jsme měli s dětma z družiny lokální urban legend o starým dědkovi, který chodí kolem školní zahrady s tuhým podpalovačem a vybírá si mezi námi dětské oběti (podloženo nálezem PEPA v křoví). Nebo, že začne třetí světová. Myslím, že děti naopak ty temné historky silně přitahují, což je vidět i v původních pohádkách a chybí to v mnoha dnešních korektních, sterilizovaných verzích (Harryho jsem neviděla. Takže je to možná drsnější, než si myslím, ale oživování oběšenců ve Frantovi Nebojsovi se církvi asi taky moc nezamlouvalo).

      Vymazat
    6. Milane, doteď jsem si myslela, že vrcholem byla vaše snaha udělat ze mě dědečka, ovšem to, že děti se proklínají kvůli Harrymu Potterovi, o kterém nevíte, jak se píše, ale víte, že církev měla pravdu, když ho chtěla zakázat, je majstrštych.

      psice, ne, Rowlingová není drsnější než Grimmové.

      Vymazat
  5. Nádhera.
    To jí přečtěte, až začne v 16 blbnout.
    Je to fakt nádhera.
    Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ten seznam přání zůstane až na pár drobných změn stejný (doufám, že v 16 zmizí aspoň Eda a mimina)

      Vymazat
    2. Nebo z ní bude v 16 Eda s vlastním adoptovaným miminem...kdo ví.

      Vymazat
    3. F.: To jí Chalánková určitě nedovolí!

      Vymazat
  6. Tak to je dobré:-)
    Musím se zamyslet, jestli tam není podezřelá shoda s mými přáními ke čtyřicetinám.

    OdpovědětVymazat
  7. Joj, to mě vždycky dojme, jak jsou ty děti čistý a bezelstný!.Můj nejml. syn/btw je jednorožec/ mi řekl, že by rád jel stopem na Solovecké strovy, aby si uvědomil, kdo je.Optala jsem se opatrně, jestli stop platí i pro loď, no,a tím jsem ho zase uvrhla do deprese, že mu nerozumím a že zesměšňuji jeho hledání identity.
    Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čisté děti!
      Tento oxymoron vůbec nemám k čemu přirovnat ani po čtvthodince usilovného přemýšlení.
      Něco tak šíleného jsem prostě ještě neslyšel.
      Milan

      Vymazat
  8. Christabel: Já bych tam pár našla!

    Dita: Páni, ale zrovna tam bych klidně taky odjela hledat. Nevím, jestli identitu, ale má rozhodně dobrý vkus na místa!

    OdpovědětVymazat
  9. Spíš dobrou matku, která mu to zafinancuje...
    Dita

    OdpovědětVymazat
  10. Jak s vlasama doteď? Vždyť máš skvělý vlasy.
    Počkej deset patnáct let, bude hůř... :)

    Jednorožce, co sere duhu, jsem sehnala! (Ne pro sebe.) Je to sypátko na barevné cukrové sypání, Buntelstreussel. Ale selhala jsem při zakoupení jednorožčího sprchového gelu, byl vyprodán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sypátko by slavilo velký úspěch. Vůbec jsem objevila, že jednorožec má velký komerční potenciál, třeba takové třpytící se unicorní botičky...ještě, že to Čičman neviděla! http://www.irregularchoice.com/dreamkiss-a.html

      Vymazat
  11. Náš nejmladší člen rodiny právě oslavil první narozeniny. A jako obvykle se jasně ukázalo, že autíček a jídla není nikdy dost.
    Všechno, u čeho se nedá dělat brrrmmm, nebo hamm, je nezajímavé.
    Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se vám podařilo před tim človíčkem utajit "bác"?

      Vymazat
    2. Nic jsme netajili. To slovo je pro něj nezajímavé. A nezajímavé je i pro jeho starší sestřičku. Ta už žvatlá usilovně, ale slovo bác nezná.
      Milan

      Vymazat