úterý 10. ledna 2023

Silový tréning: Hulkova výzva

Ne, tenhle obligátně trapnej lednovej post se fakt netýká předsevzetí. Týká se spíš toho, že bych na celé své tělo potřebovala aplikovat něco jako tužidlo. Zpevnit ho.

Už je to skoro rok po stěhování. Mám novej Lidl, novou kavárnu a novou jógu. V novým Lidlu pochopitelně mají to samý, co ve starým. V kavárně dělají stejný macchiato i s insta srdíčkem v pěně. Ale mého oblíbeného lektora Jakuba, co musel učit power jógu ve výcvikovým vojenským centru v Afghánistánu, vystřídala úplně jiná lektorka. S Míšou nezatínáte břišáky a všechny tělní otvory včetně nosních dírek a zvukovodů. Místo toho se pomalu a nevratně stáváte kočkou.

„Pěkně si lehneme a protáhneme jednu nohu – tááák. A druhou nohu – hmmm. A teď si vezmeme masážní míčky a budeme si s nimi přejíždět pod bedry tak dlouho, dokud nebude naše páteř úplně uvolněná (ááách).“

Míša pro nás měla po své lekci připravený čaj a kostičky čokolády. Podezřívám ji, že nás postupně zvykala na misku s mlíčkem a granule Whiskas, než nás poslala úplně vystrečované zalehnout domů k topení.

Vlastně by mi definitivní metamorfóza v kočku nevadila, potřebovala bych k tomu ale dlouhou angorskou srst na zakrytí povolenýho břicha. A tak jsem začala hledat nové výzvy a narazila na silový tréning. Vzpomínáte na moji první a poslední hodinu kickboxu? Ani já ne, což je jeden z důvodů, proč jsem na hodinu silového tréningu dorazila bez zbytečných mindráků.

Tělocvična už byla plná, a rozhodně nešlo o holky rozvalené na podložkách. Dominovali potetovaní muži, nad kterými se rozpínaly bouřkové mraky ultimátních antiperspirantů a testosteronu. Nemohlo mi ujít, že skoro každý účastník téhle stáje má svého vlastního fyzioterapeuta. Tématem hovoru se tak stalo překřikování zvučných jmen v oboru spravování přetržených šlach a celý to připomínalo casting na Avengers.

Jako poslední přišel Hulk po plastice kolene, kterýho všichni přivítali jako ztraceného syna. Pak už jen padesátikilová krásná blondýnka, naše lektorka. Kluci poslušně ztichli a běželi si pro činky. Zkrátím to: většinu jejich olověných traverz bych vláčela po podlaze, abych je s následným zaduněním upustila uprostřed, a pak se s rukou před ústy omlouvala za kráter v parketách. Takhle ne.

Nenápadně si do svého koutku natahám kettlebell a dvoukilovou činku. Když se nikdo nedívá, skočím jsem si ještě pro růžovou půlkilovku. Z Hulkova pohledu mylně vyčtu vděčnost za outsidera, co za něj převzal štafetu nejslabšího kusu ve stádě.

Hulk potřebuje soutěžit a vyhrát. Vykládejte mu něco o tenisáku pod bedry a čokoládě – teď jsme všichni v jedný laborce, kde uniklo gamma záření a měníme se v zelený hroudy svalů.

V úvodním rozklusávání jsem Hulkovi dala na prdel. Pokud něco umím fakt dobře, pak je to poskakování na místě a výpady za imaginární hračkou s peříčkem. Psice:Hulk 1:0.

Pak bereme do ruky činky. Předloktí se mi s dvoukilovkou třese už po patnácté vteřině. Dělám, že se potřebuju napít, a pak si nenápadně vezmu růžovou činku. Hulkovi začne potěšeně tepat naběhlá žíla na krku. 1:1.

Když jsme na józe unavený z protahování končetin, stulíme se na chvíli do klubíčka a meditujeme o našem vnitřním dítěti. V odpočinkový pauze na silovým tréningu děláte dřepy. Ty jdou s rozbitým kolenem fakt blbě, takže dorovnávám skóre našeho koutku handicapovaných na 2:1 pro mě. Kluci vepředu si jdou mezitím ambiciózně vyměnit svý patnáctikilový činky za součástky do lokomotiv.

Finále mám v mlžným oparu. Buď jsem měla otok mozku, nebo se z Hulka odpařilo tolik potu. Vím, že nás Barbie povzbuzovala k maximálním výkonům, leželi jsme v prkně a u toho na střídačku oběma rukama zvedali činky. Hulk vítězně zvedal svůj stokilovej kettlebell a já jsem zvedala imaginární činku, protože v této chvíli už nebyla v pásmu dosažitelných výkonů ani moje růžová půlkilovka pro čivavy.

Takže vlastně jógovej strečink jako obvykle, ale pak mi vysvětlete jednu věc: proč dneska neunesu tác s obědem v jídelně? Pevně doufám, že zákeřnej Hulk zůstal při cestě do práce bezmocně sedět v metru a vozí se z konečný na konečnou!




76 komentářů:

  1. Psice, a taky se po kazdym takovym vykonu pozorujes v zrcadle, jestli uz se menis ve Veroniku od Jagra?

    Ja jo! Deti se kralovsky bavi, zvlast kdyz me 25.12.nasly zhroucenou vedle botniku, kdy mi musely rozvazat i tkanicky… nastesti me ofouklo a z dalsiho utrpeni jsem se vyoutovala do doby nez bude alespon 8stupnu a jasno.

    Tak preju vydrz a Hulkovi ukaz jak si hrajou kocicky! :)))

    IK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu lhát, že jsem dneska zálibně nesledovala, jestli ty bolavý svaly nejsou náhodou větší...! To mě vlastně nenapadlo, že jsem mohla s tou růžovou činkou na Hulka vytasit i drápky!

      Vymazat
    2. Myslim ze vic nez drapky by ho odrovnalo obycejny zavrneni… nebo mrtva myska pred skrinkou :)

      IK

      Vymazat
    3. Nebo "náhodou" vyslechnutá debata na téma jak se Schwarzenegger dal na posilování, aby upoutal pozornost otce, Stallone, aby překonal šikanu a postižení získané při porodu, nejlepší milenec v ulici je malej obtlouslej, proplešlej pošťák, kterýmu všechny říkají buď džezva nebo věšák.

      Jak to má velký svaly, tak to kompenzuje vnitřní nejistoty a je to jak silikonová blondýna s napíchanejma rtama.

      Pak už stačí jen chválit s milým úsměvem a dotyčný se vnitřně hroutí.

      Člověk musí bejt trošku svině.

      Vymazat
    4. To už je přes čáru steroidů. Nikdy si nedělej nepřátele mezi lidma, co mají větší svaly než ty.

      Vymazat
    5. Celej život mám jen svalnatější nepřátele. Taky nepřátele s politickým krytím a konexema. Taky nepřátele, co rádi útočej v tlupách na jednoho, pevné to opory režimu.

      Utopenému déšť nevadí.

      Vymazat
  2. Myslím, že chodit v lednu do tělocvičny nebo do posilky je rovno tlačenici v tokijským metru. Neudělalo by mi to dobře. Počkám spořádaně do půlky března a do té doby zůstanu u afirmačních meditací vleže před spaním, co jsem náhodou objevila na předplacené apce na jógu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je rozumný přístup :-) Taky zatím rozvážně odkládám nástup.

      Vymazat
    2. No jasně! ...je třeba počkat, než opadaj ledňáčci... :-D

      Vymazat
    3. V druhé půlce března už ze mě bude Xena. Anebo něco jako ty toulavý kočky se zpěněnou slinou v koutku a mastnou zježenou srstí.

      Vymazat
    4. Xena se mě nikdy nelíbila, taková humpolácká. Nechceš radši vypadat jak Sarah Connor? Linda Hamilton vypadá dobře i po šedesátce a svaly má taky. Jen takový nemasivní.

      A.P.

      Vymazat
    5. Souhlas. Ale na šedesátiletý ikony je přece jenom ještě brzo. Zůstanu u Black Widow a Lary Croft:)

      Vymazat
    6. Já myslel, na Saru Connorovou z Terminatora II z roku 91, kde ji od šedesátky dělí třicet let (a vůbec nemá jistý, že se jí dožije, nebo se vůbec dožije příštího dne) ale Black Widow a Lara Croft je také dobrý. Beru i to.

      V druhé půlce března doporučuji navíc ještě vylepšení postavy à la Shakira. - Do komparzu si dáš obyčený lidi (abys byla ta nejhezčí) s něčím sympatickým (abys to a je mohla pokrytecky obhajovat, jak jsou super). Já se trošku vykrmím, nevyhodím teda ty starý kalhoty a mikiny, co všechny holky nenáviděj, slepim brýle kanagomem, koncem února si přestanu mejt vlasy a budu doufat, že při kastingu zaujmu.

      A.P.

      Vymazat
    7. Jó, tahle. Co je fotkách v tílku bez podprdy. Zlatý devadesátky!
      Do komparzu nabírám siamský dvojčata, modelky postižený hirsutismem, žijící oběti thalidomidu a agenta Orange, liliputy a miniprasátka. Představuji si svou družinu ve stylu starodávných kabinetů kuriozit a kanceláře Vlka z Wall Street. Tím ale nikomu nechci upírat šance, třeba pozici miniprasátka nabízím stále jako neobsazenou.

      Vymazat
    8. Sháním plánek na zmenšovací přístroj, jak byl ve filmu Miláčku, zmenšil jsem děti.

      Nemá někdo?

      Vymazat
  3. Sakryš, se mi teď připomněly celé DVĚ hodiny kickboxu, které jsem před lety zkusila. Taky to není moje parketa :-)

    Cvičitelku koček, pardon jógy, ti nezakrytě závidím. Já mám na pilates solidní tyranku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase zkoušela Pilates a blokla jsem si břišáky na dva týdny tak, že jsem byla na pohotovosti s podezřením na slepák:)

      Vymazat
    2. Tak tomu reálně věřím. :-)
      Ještě za svobodna jsem sousedkám v naší bývalé velké předsíni předcvičovala kalanetiku (cca 100 opakování jednotlivých cviků v malém rozsahu). Jednou se k nám přidali jejich aktivně sportující synové (fotbalista a karatista) - vyřízení další dny oba a jeden z nich taky na té pohotovosti s podezřením na slepák skončil. Naštěstí operace zahájena nebyla :-)

      Vymazat
    3. Kalanetika, no jasně! Máma měla celou knihu, kurz se asi v našem maloměstě nepodařilo protlačit (u nás byl jen Aerobic alias Cvičme v rytme...). Já tenkrát z té pohotovosti (interny) odešla s doporučením, ať si jdu radši lehnout domů s brufenem a hlavně se s tím podezřením necpu se na chíru. Že jsou tam zvídaví, tak abych neskončila se zbytečně rozpáraným břichem po revizi. Ale fakt to byla bolest na 14 dnů, která mě budila i ze spaní a docela mi trvalo, než jsem si to spojila.

      Vymazat
    4. Ty jo, co to je za sport?

      Já dělal trapně katedo, kdy byl člověk po 15 min na omdlení a musel vydržet ještě 1h45m a nikdy si nic neudělal. Ani jsem nevěděl, že to při sportu jde.

      Svině to měly promyšlený.

      A.P.

      Vymazat
    5. Kalanetika je umění udělat stokrát drobný nenáročný pohyb, u kterého by tě ani nenapadlo, že by tě mohl u 99. repetice totálně odrovnat.

      Vymazat
    6. Katedo je co proboha? Google zahanbene mlci. Mistrovske spojeni karate a judo? Katechismus a judo? Kakofonicke tesani do (rytmu)?

      Vymazat
    7. Tak je to bez přestávek nebo jak?

      Může to být jakýkoliv pohyb? Vymyslel jsem plesknutí se přes pupek a říct "Baník, pyčo," ale nějak se toho po vašem úvodu bojim.

      Zato jsem si zkusil základní pozici kateda.

      To se postavíte relativně rozkročeně, směr chodidel budou skoro do pravého úhlu, pak si přidřepnete, aby stehna byla sice ne úplně vodorovně, ale přeci jen, aby to udrželo cihlu, kdyby vám ji na to položili a nakonec se ještě zvednete na špičky.

      Myslím, že jsme to měli vydržet minutu či dvě, ale pro začátek jednou 20-30 sekund bude až až.

      Vymazat
    8. Anonymní:
      Taky Ostravák? :-)

      Tak jen při čtení toho popisu základní KTD pozice se mi roztřásla kolena :-)

      Kalanetika - jakoby běžné cvičení, ale ne v celém rozsahu, jen částečně (ideálně v poloze, kdy sval nejvíc zabírá), ale opravdu hodně opakování. Oproti tomu u pilates i velice málo opakování slušně odrovná (když se to dělá dobře, pomalu a cvičitelka má mírně sadistické sklony).

      Psice:
      Něco podobného jsem zažila v prosinci 2019, kdy během šestitýdenního kašle (nikdo mi nevymluví, že to nebyl první závan covidu) se mi namohla bránice a taky trvalo několik týdnů, než to polevilo. Docela nepříjemné. Taky jsem s tím byla preventivně na pohotovosti, neb do té doby nepoznaná bolest.

      Vymazat
    9. Nominek

      Ne, nejsem z Ostravy, to jsem se jen jednou po jídle plácl spokojeně přes břicho a z kamarádky vylítlo "Baník, pyčo" a tak to teď mám spojený s plácáním po břiše jak pavlovovskej reflex.

      V tom prosinci 2019 to asi fakt byl covid, protože známej byl v Dubaji s rodinou na dovolený a tři z nich tam byli nemocný a taky myslí, že covid. Měl ho pak ještě jednou nebo dvakrát.

      A.P.

      Vymazat
    10. Mám základní postoj a co dál? Běhá se u toho v tomto rozkročení po špičkách a pleská do břicha protivníka?

      Vymazat
    11. Skvělé.

      Tak v tom rozkročení pootočíš hlavu na jednu stranu, takže k případnému protivníkovi jsi bokem. Pěstí si kryješ obličej, pažní kost je šikmo dolů a předloktí svisle, takže přes hranu pěsti bys měla na protivníka vidět. Všechny svaly jsou pořád zatnutý, testovali nás tak, že do tý pěsti nenadále buchli, tak ti ji nemaj přirazit k obličeji.

      Druha ruka je zatnutá v pěst před solar plexus. Předloktí je tady vodorovně. Zase svaly zatnuté.

      Jestli máš tu pozici správně, tak můžeš otáčet hlavou na druhou stranu a současně prohodit pěsti. Ta před obličajem jde krýt solar plexus a současně se ta před solar plexem se zvedne a kryje obličej.

      Příprava na úder: pěst před solar plexem jde dozadu, jakoby v bok, ale před tělem samozřejmě.


      Úder je, že udělá krok zadní nohou směrem k hypotetickému protivníkovi a současně se vede úder zadní pěstí vpřed, jakoby na obličej/solar plexus protivníka. Čímž se nasčítá energie pohybu/přetáčení těla s energií vymrštění pěsti.

      Pak jsou dvě varianty. Buď se zase vrátíš na původní místo a do původní polohy nebo necháš ten krok vpřed a prohodíš ruce, takže přední ruka zas kryje obličaj a zadní buď kryje solar plexus nebo je připravená na úder.

      Při úderu se vykřikne "Jap" aby se stáhly dýchací svaly a mělo to ještě větší energii.

      Normálně před tebou nikdo není, mlátí se do vzduchu. Jen někdy vedoucí testovali tak, že se postavili před tebe a mělo se jim mlátit do solar plexu (Oni ho měli cvičením už zpevnělej). Což na začátku nikdo nedělal naplno, vysloužil si otrávený ksicht a pobídku "víc", takže nakonec se jim na ten solar plexus mlátilo doopravdy tak, jakoby jsi jim chtěla prorazit hrudníkem na druhou stranu. Pak byli spokojení.

      Vymazat
    12. To by me asi bavilo. Bavi me i kroutit si mozek do vyvrtky pri predstave te pozice, po urcitem mentalni akrobacii jsem tu predstavu vymenila za snadno vygenerovaneho jogovyho bojovnika. Jen se pri joze nekrici, coz je skoda. I takova nema pozice ditete by byla procitenejsi s placem. A co teprv holub. Ja mela pri joze vzdycky hruzu u toho, kdyz nas rozdelili do dvojic a meli jsme si na sobe neco zkouset. Clovek pak odejde s cizima zpocenyma nohama na zadech, ani nevi jak. Jo a jeste jedna vec drazdi mou fantazii. Ti oni, co byli spokojeni. Ty tam mam jako drsny sefy jakuzy.

      Vymazat
    13. Jógu neznám, ale jednou jsme na hereckým workshopu měli kurzík rozcvičování a bylo tam taky protahování. Tak jsme se napřed mlčky protahovali, pak to někdo doplnil tichým ááááááh. Lektor se toho hned chytl a pochválil to, že se nemáme zadržovat, takže jsme to protahování hned všichni začali doplňovat o hlasité Áááááááh. Hned nás všechny pochválil, jak jsme přirozený.


      Na francouzským královským dvoře byl dokonce profesionál na protahování, už tak napůl léčebná metoda. Takový to protahování kloubů na víc než se normálně udělá pohyb (samozřejmě, aby to nebolelo) a nebo tahání za končetinu. Skvěle to uvolní. Zamozřejmě, že zvukové projevy jsou znamením správného provedení.

      K tomu Kateda patřilo kromě jiných ještě cvičení břicha. Napřed se sedělo na zemi v tureckým sedu s rukama na kolenou a před náma papír s tečkou. Na tu jsme museli zírat. Do toho jsme muselí dýchat podle pokynů, takže dlouze se soustředěním se co nejvíce nadechnout, pak dlouze se soustředěním vydechnout.

      Po nějaké době se přidaly břišní svaly. Napřed zatnout ty od pupku dolů, pak i ty od pupku nahoru, jakoby to uzamknout. Držet to chvíli zatnutý a pak zase uvolnit. Vypadá to jako nic, ale bylo to skoro těžší než nacvičování úderů. Navíc se tohle dá celkem neviditelně trénovat i v metru nebo v kanclu.

      Ti spokojení, no ono to s nima bylo komplikovanější. Zatímco na naší úrovni se cvičilo dvakrát týdně, oni už každej den. Ne třeba vždy dvě hodiny, ale jen půl hodiny nebo 45 minut. Ono to na vyšších úrovních mělo mít nějakou spirituální přidanou hodnotu a oni o ni nějak stáli, tak pilněji cvičili a pak lítali do Indonésie, kde byl ten vrchní z vrchních, co jim sliboval něco jako všeobecné poznání.

      To v Jakuze se spíš snažej, aby jim šéf neusekl další prstíček, než že jim neřekne konec knížky.

      Vymazat
    14. Už jsme doma, tohle jsou přesně zámky instruktora Jakuba! V zadku, v pánvi a na břiše. V ideálním případě bys je měl povolit až po lekci, ale mě se jednotlivý zámky odemykaly i během zamykání těch ostatních a celkově mi to přišlo jako podobná jógová výstřednost se zvedáním a máváním pouze určitých prstů na noze (třeba fakáč prostředníčkem na noze, doporučuji).

      Vymazat
    15. Asi to maj z nějakýho společnýho pramene. Ten Jakub je z jógy nebo nějaký speciál posilování?

      Ten fakáč prostředníčkem na noze mi přijde jako pro jinej druh primáta. Fakt to jde nebo to je jen nějaká jogínská mystika?

      Znáš Solitary fitness od toho Angličana?

      Vymazat
    16. Jakub je z power jógy. Ale kombinoval ji s něčím, co připomínalo výcvikovej vojenskej tábor. Ty prsty u nohou - fakt to jde a byla jsem toho svědkem. Ale ne u sebe.
      Solitery fitness neznám, dovzdělám se.

      Vymazat
    17. Koukáš někdy na SAS na Nova Action? Kombinace sportu a terapie. Prej spálej 8 000 kalorií denně.

      To Solitary Fitness vymysel vězeň, co byl na samotce.

      Vymazat
    18. Dnes na novinkách: Skandál mezi českými kulturisty. Skupina nelegálně prodávala steroidy za miliony

      Stéroidy, stéroidy, kupte si steroidy. Čerstvé steroidy. Kupte si steroidy. Dva za cenu jednoho. Kupte steroidy vašemu švihákovi, slečinko. Kupte steroidy vašemu švihákovy, pane poslanče. Dva za cenu jednoho. Kupte steroidy manželovi paničko, už mu roste pupíček, ať to rychle zmizí. Stéroidy, stéroidy, k tomu injekce zdarma. Kupte steroidy slečince, ať se rozpustěj špíčky, kupte, kuptééé. Úplně zdravé, lepší než přírodní, budete krásní, budete štíhlí, budete chytří. Honem, honem, nebudou. Vyprodaj se a budete úplně ztracení. Stéééroidy, stéééroidy.

      Vymazat
    19. Když se řeknou steroidy, vybaví se mi na první dobrou Věra Mikulcová. Teda vlastně nevím, jestli je to ještě Věra, nebo Věruš. Ale myslím, že je to taková výkladní skříň všech pozitiv a negativ anabolik.

      Vymazat
    20. Musel jsem si ji vygooglovat. No. Takovej Roden s velkejma svalama. Musím říct, že jako chlap bych si říkal, jak jsem se do toho obul, že mám takovýhle svaly.

      Ale líbí se mi její přístup: S dopingem jsem to nepřehnala. Vousy mají i ženy.

      Nač se zdržovat s realitou.

      Budu radit tlustejm "Serte na to. Tak máte 200 kg, no a co, pořád jste krásně štíhlá a s jídlem se to nedá přehnat."

      Ale aspoň má partnerku. To se to pak s dopingem přehnat nedá. Doufám, že má klitoris aspoň 20 cm.

      Vymazat
    21. Tak to posledni prani to cely uplne zabilo. Diky za tu predstavu pred spanim. Mne se na tom libi ta svoboda, ze te nikdo nenuti bejt pekna zenska. Staci lupat steroidy a hned jsou kouty do pulky hlavy a vsechny jednoznacne zenske znaky pryc. Rodenova vyzva. Telo je hrozne krehka vec.

      Vymazat
    22. Zároveň to chápu i nechápu.

      Mě taky otravovalo, že mám bejt chlap podle měřítek někoho jinýho, například se na příkaz lampasáků bavit fotbalem nebo se snažit zaujmout nějakou čůzu, na který mi nezáleželo, výkonama, který jsem nikdy nechtěl podávat.

      Ale, že bych lupal ženský hormony, až by mi to měnilo tělo (a tedy radši zamlčím přesně jak) jak transkám ve
      francouzskejch a americkejch věznicích. To teda ani náhodou. Spíš to ve mě budí hrůzu.

      Jo, tělo je křehké.

      Jaké šílené dopady na nás mají už jen změny jídelníčku. Viděl jsem v hubnucím pořadu ženskou s dcerou, který se živily jen smaženým a ty zvracely, když měly jíst zelí. Na chlapci, kterýmu maminka přála salámy a křupky to bylo vidět už v 18 a ve 30 už jen lezl a čekal na infarkt. Skoro "hladovějící" štíhlí černoši v Africe začnou dostávat pomoc ve formě oleje, cukru a bílé mouky a za chvíli rozkynou do amerického vzhledu à la Chumlee.

      Nebo sex. Jeptišky mají úplně jinou pleť, takže doopravdy hrát jeptišku je skoro nemožný. Stejně tak homosexuálové. Není to vidět na všech, ale na spoustě z nich jo. Robert Vano a jeho modelové, Troška nebo Lábus.

      Vymazat
  4. Nepotěšilas mě - připomělas mi, že už jsem si dlouho žádný součástky do lokomotiv nepořídil.Ani já tebe nepotěším - Hulk v metru pravděpodobně nezůstal. :-)
    Oni ty Hulkové jednak vědi, co si k sobě můžou dovolit a krom toho mívaj z občasných svalových horeček v podstatě radost O:-)
    Jináč teda - někdy předloni jsem drahý na požádání sestavil takovej jednoduchej trénink na cvičení s vlastní vahou, tak případně můžu posloužit. Růžový činky to nezahrnuje, ale zase si to můžeš dělat doma... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cvičení na doma zní lákavě, ale bohužel, známe se. Ještě dlouho mi chodily srdcervoucí notifikace z fitness apky, že mi zbývá už jen 16 dnů z 30denní výzvy. Nějakým tajemným magnetismem na mě při cvičení doma naskáčou děti, je potřeba vynést koš, vyndat pračku nebo skočit do večerky pro krekříky...

      Vymazat
    2. A dyť já vim. :-D
      ...myslíš, že manželce ten tréningovej plán dělá něco jinýho, než že visí na magnetu na trezoru?
      Uznávám, že děti jsou docela kaziš...světi. Sice neskáčou na mě (což je vlastně docela škoda, protože na kliky by se mi nějaká zátěž, co by mi uměla ze zad sama slézt, docela hodila), ale jsou to takový všetečky, všude se motaj a já bych se bál, že je fláknu železem, což bych nerad, jelikož už v nich nějaký emoce přeci jenom zainvestovaný mam, jestli mi jako rozumíš.
      Tak holt cvičim večer, když už spěj...

      Vymazat
    3. A Psice, naspeedovana z ruzove cinecky, jednou ranou zlutou krabici poslala do vecnych lovist :))) zadne divci bitky, regulerni knockout!

      IK
      Ps: ted jsem si kafem a smichem obryndala tricko!

      Vymazat
    4. Chápu, rozumim. Zase by ale stačila jedna tečka činečkou, aby celá rodina pochopila, kdo v týhle domácnosti nosí gatě...:)))

      Vymazat
    5. Nevim, jestli mam něco, čemu by se dalo řikat "činečky" :-D
      ...a když jsem někde něco tak drobnýho viděl, říkal jsem tomu "činčičky".

      Vymazat
    6. To zní úplně mazlivě. Něco jako vzpírání činčil.

      Vymazat
    7. Psice v tričku bez rukávů přijde domů, odhodí sportovní tašku do rohu, postaví se k rodinnému stolu: "Tak jak?" zeptá se neurčitě.

      Klepne o stůl malou růžovou činečkou, skoro činčinkou. Vše na stole poskočí o dvacet centimetrů a jakoby zaznělo prasknutí. "Jdu si dělat úkoly" "Já taky" řeknou děti a kliděj se. "Vyčistil jsem tiskací hlavu tvý tiskárny." "No proto," řekne Psice a otevře dveře lednice.

      "Jsou dny, kdy všechno vypadá jak hřebík a člověk se cejtí jak kladivo," zafilosofuje si. Otevře si plechovku piva, napije se, na stůl si dá hrnec s gulášem a rohlíky. Začne jíst. "Brát je stejně těžší než dávat."

      Kouká přemýšlivě na miláčka a není jasné, jestli se cítí více králíkem nebo kudlankou.

      Vymazat
    8. Schazi mi tam uz jen zaverecny patnactisekundovy krkanec. A kerka pres cely zada. S nejakym deep presahem, samozrejme. Data narozeni nasich deti a Jezis ukrizovany na TRX zavesnem systemu. No pain, no gain baby.

      Vymazat
    9. Hell yeah, baby! Pain is a weakness leaving the body! ;-)

      Vymazat
    10. Ten krkanec by tam fakt sedl a k tetováním bych přidal někam do výstřihu ještě nápis "I don't like Mondays..." pak obrázek šestnáctileté vraždenice Brendy Ann Spencer s brýlema a puškou přes rameno a dole "...and neither you, baby."

      A.P.

      Vymazat
  5. Psice, nebyla jsi v poslední době u kostela s Pražským Jezulátkem. Na přechodu na semaforu byla puklá ta žlutá krabice s mačkátkem. Hned jsem pomyslel na to, že jste si s ním přišly vyřídit nějaký účty. Něco jako dívčí gang z americké střední: "Co tu zdržuješ, ty blbá žlutá krabice?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych učinila veřejné prohlášení, že nemám nic společnýho s rozmačkanými krabicemi, koloběžkami naházenými do Vltavy, posprejovanými mosty ani se zmizením mafiánů, amen. Svaly budu používat jen na pomoc babičkám s taškama nákupů!

      Vymazat
    2. Tak jo chlapi, přiznala se, není to ona.

      Tak to bude buď Superman převlečenej za Vystrčila, Batman převlečenej za Fialu nebo Wonder Woman maskovaná jako Pospíšil.

      Tihle obrejličkovaný betasamci jsou metla všech koloběžek, mafiánů a semaforovejch krabic.

      Vymazat
    3. Nic takovýho. Normálně uklouzla ve vaně!

      Vymazat
    4. A mnozstvi znicenych semaforu taky nesouhlasi!

      Vymazat
    5. Za dve dalsi lekce se vas zeptam, jestli tady ma nekdo problem.

      Vymazat
    6. Ve tři v noci půjdu ten semafor preventivně pokácet.

      Vymazat
    7. Cywe Psice, poci dát páku! :-D

      Vymazat
    8. Včera jsem šla po maloměstě pěšky (většinou auto, sorryjako) a už je máme taky! Na naší jediné světelné křižovatce jsou nainstalovaný žlutý mačkací krabice. Že by postupná invaze? Chtějí nás ovládnout? Sdílejte, než to smažu!

      Vymazat
  6. Ježkovy voči, kdes to byla? Mně teda představa společnýho cvičení s uplně cizíma (nedejbože namaknýma a zpocenýma) lidmna zní děsivě sama o sobě i bez dalších detailů. Ale tohle vypadá jako učiněná noční můra. Jak pro moji psychiku, tak pro všechny špeky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak úplně posilovna pro mé sebevědomí to nebyla. A myslím, že jako místní víš, kde to bylo:)

      Vymazat
    2. Právěže netuším, ale to je možná dobře. Každopádně mě to vyléčilo z jakýchkoli (byť jen mikroskopických) novoročních úvah o tom, že bych šla cvičit někam jinam než do vlastního obýváku :))).

      Vymazat
    3. I je na to cvičení doma teď super reklama v TV.

      Vymazat
  7. Článek mě naprosto odrovnal. Takhle zhruba vypadalo několik let mého pilates - ovšem s tím rozdílem, že moje konkurence sestávala tak z osmdesáti procent z holek z fildy. Ano, může to být až takhle špatný :-D Tak každopádně držím palce a v dalších kolech ukaž Hulkovi, co proto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako úplná Pilates epidemie - to má celá filda problém s core, nebo to bylo povinné?:) Každopádně po několika let tohoto utrpení by pro tebe byl komfortní i ten zmíněný kick box:))

      Vymazat
    2. Na fildě mají skutečně pár semestrů tělocviku povinných, jinak by tam asi byly podstatně menší davy. Naše fakulta ho měla volitelný, takže tam bylo jen pár odvážlivců, co měli nervy na filďácký elektronický systém. Protože jak praví legenda - ten programoval už Karel IV.!

      Vymazat
    3. Povinných jen pár semestrů?

      Narodil jsem se do špatné doby. My ho měli všechny.

      Vymazat
    4. Z ČVUT si povinnej tělocvik pamatuju taky. Teoreticky to byla pecka, protože si člověk mohl vybrat z mnoha vcelku atraktivních kurzů - plavání, jóga, posilovna, fotbal, judo, florbal, kendo... nevim, co všechno - jmenuj to, měli to. Jenže samozřejmě všechno s omezenou kapacitou. Takže na plavání se stála fronta jak na angličáky v tuzexu od pozdního odpoledne předešlýho dne a stejně dvě třetiny těch lidí prostě měli smůlu. Ostatek se jakž takž chytit dal, ale člověk musel vědět. Protože typicky takový prváci v zimnim semestru měli smolíka brali zbytky, jelikož zkrátka zajdové nezkušený mysleli, že maj na začátku semestru v tý škole k vyřízení něco důležitějšího.
      Takže příkladně já měl v tom prváku v zimě s fotbalem vlastně ještě docela štěstí. V letnim jsem si to už pohlídal a došel jsem si včas zapsat tu posilovnu.
      To vám byla pecka, děcka, v pátek ráno na devátou na Kadlák do gymu a od desátý víkend...
      ...do hajzlu já tam chci zpátky!

      Vymazat
    5. U nás byl na škole k vybrání i bowling. Ti co tam šli s tím, jak se tam budou krásně ulívat, se vraceli nejzničenější :-)

      Vymazat
    6. Hele a víš, že tomu věřim? Ono to držení těla, který je při tomhle sportu tak nějak z principu nevyvážený, neni samo sebou. A kontrolovat nápřah s odhozenim koule taky ne, i když si člověk vezme lehkou. Jsem kdysi občas chodil boulet koule na Prosek do Dua a pravidelně mě po tom bolívalo zádo pod lopatkou, zejména tou pravou.

      Vymazat
    7. Na bowlingu jsem vyvinula specialni styl s ritualni modlitbou nad kouli a naslednym hodem s rozbehem. Ale ani z toho nezustala lopatka usetrena. To chce stridat ruce, idealne vsechny koncetiny:)

      Vymazat
    8. To nemužu... To by bylo nebezpečný. Jednou jsem zkoušel kouli odhodit levačkou a málem jsem s ní při tom rozbil stůl s nápoji, kterej byl za mnou. :-D

      Vymazat
  8. Růžová půlkilovka pro čivavy mě fakt pobavila :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Psice, ty jsi do toho šla hdně odvážně a neohroženě!
    Já se teď přihlásila na jógu, zítra tam jdu poprvé. je to velmi komorní - jen pro nás kolegy v práci, i se mnou tam teď budeme i s cvičitelkou čtyři. A prý je mírná, protahovací a dává pokaždé k dispozici vonný olejíček. oooo. A pak půjdeme na oběd. Úterky budou moc pěkný pracovní den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako super plán na úterý a vonný olejíčky na závěr - na to jsem zapomněla, ty jsou nej. Tak pohodový jógový rozjezd!

      Vymazat